Література

Про організацію 2024/2025 навчального року в закладах загальної середньої освіти 

КІНЕЗІОЛОГІЧНІ ВПРАВИ, ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ  

Пальчикові ігри для малят [ Електронний ресурс ] Режим доступу до ресурсу:  

ПРОГРАМИ З КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ
РОБОТИ ДЛЯ ПІДГОТОВЧИХ, 1-4 КЛАСІВ
СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ
НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ СЛІПИХ
ДІТЕЙ ТА ДІТЕЙ ЗІ ЗНИЖЕНИМ ЗОРОМ
«ЛІКУВАЛЬНА ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА»

Методичні рекомендації для вчителів, асистентів учителів, соціальних педагогів, які працюють з дітьми з особливими потребами в умовах загальноосвітніх навчальних закладів, батьків. 

Корисні ресурси для педагогів, батьків, дітей та інших учасників освітнього процесу  

Дитина з порушеннями інтелектуального розвитку

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ КАТЕГОРІЙ (ТИПОЛОГІЇ) ОСВІТНІХ ТРУДНОЩІВ У ОСІБ З ООП ТА РІВНІВ ПІДТРИМКИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

ОСНОВИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ПЕДАГОГІКИ 

СОЦІАЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО В ІНКЛЮЗИВНІЙ ОСВІТІ: АКМЕОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ, СУЧАСНІ РЕАЛІЇ ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ  

Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з інтелектуальними порушеннями (Навчально-методичний посібник)

Навчально-методичний посібник Теорія та практика використання альтернативної комунікації для осіб з особливими освітніми потребами 

Навчальний курикулум з інклюзивної освіти

ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ У ПЕРІОД ВОЄННОГО СТАНУ 

ПАРТНЕРСТВО ВЧИТЕЛЯ ТА АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ 

Організація першого рівня підтримки для дитини в закладі середньої освіти

Професійний довідник учителя-логопеда ДНЗ

Рібцун Ю.В.

Учні початкових класів із порушеннями інтелектуального розвитку: навчання та розвиток

Категорії освітніх труднощів

Про работу асистентів вчителів

Про роботу інклюзивно-ресурсних центрів та організацію освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами у період воєнного стану

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ КАТЕГОРІЙ (ТИПОЛОГІЇ) ОСВІТНІХ ТРУДНОЩІВ У ОСІБ З ООП ТА РІВНІВ ПІДТРИМКИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

СОЦІАЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО В ІНКЛЮЗИВНІЙ ОСВІТІ: АКМЕОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ, СУЧАСНІ РЕАЛІЇ ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦь 

Соціальне партнерство та міжвідомча взаємодія у вирішенні актуальних проблем інклюзії 

ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ