
Література
Про організацію 2024/2025
навчального року в закладах
загальної середньої освіти
КІНЕЗІОЛОГІЧНІ
ВПРАВИ, ЯК
ЗАСІБ РОЗВИТКУ
ДЛЯ ДІТЕЙ З
ОСОБЛИВИМИ
ОСВІТНІМИ
ПОТРЕБАМИ
Пальчикові ігри для малят [ Електронний ресурс ] Режим доступу до ресурсу:
Методичні рекомендації для вчителів,
асистентів учителів, соціальних педагогів,
які працюють з дітьми з особливими потребами
в умовах загальноосвітніх
навчальних закладів, батьків.
Корисні ресурси для педагогів,
батьків, дітей та інших
учасників освітнього процесу
Дитина з порушеннями інтелектуального розвитку
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
ДЛЯ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ
ЦЕНТРІВ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ
КАТЕГОРІЙ (ТИПОЛОГІЇ) ОСВІТНІХ
ТРУДНОЩІВ У ОСІБ З ООП
ТА РІВНІВ ПІДТРИМКИ
В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
ОСНОВИ
ІНКЛЮЗИВНОЇ
ПЕДАГОГІКИ
СОЦІАЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО В
ІНКЛЮЗИВНІЙ ОСВІТІ:
АКМЕОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ,
СУЧАСНІ РЕАЛІЇ
ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ
Психолого-педагогічний супровід навчання
дітей з інтелектуальними порушеннями
(Навчально-методичний посібник)
Навчально-методичний посібник
Теорія та практика використання
альтернативної комунікації
для осіб з особливими
освітніми потребами
Навчальний курикулум з інклюзивної освіти
ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО
НАВЧАННЯ
У ПЕРІОД ВОЄННОГО СТАНУ
ПАРТНЕРСТВО ВЧИТЕЛЯ ТА
АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯ
Організація першого рівня підтримки для дитини в закладі середньої освіти
Професійний довідник учителя-логопеда ДНЗ
Рібцун Ю.В.
Учні початкових класів із порушеннями інтелектуального розвитку: навчання та розвиток
Категорії освітніх труднощів
Про работу асистентів вчителів
Про роботу інклюзивно-ресурсних
центрів та організацію освітнього
процесу для осіб з особливими
освітніми потребами у період
воєнного стану
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
ДЛЯ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ
ЦЕНТРІВ ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ
КАТЕГОРІЙ (ТИПОЛОГІЇ) ОСВІТНІХ
ТРУДНОЩІВ У ОСІБ З ООП
ТА РІВНІВ ПІДТРИМКИ
В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
СОЦІАЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО В
ІНКЛЮЗИВНІЙ ОСВІТІ:
АКМЕОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ,
СУЧАСНІ РЕАЛІЇ
ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦь
Соціальне партнерство
та міжвідомча взаємодія у вирішенні актуальних
проблем інклюзії
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ
ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ